dimecres, 30 de novembre del 2011

Anàlisi de les activitats on-line

Tal com em van demanar les coordinadores del RACC Educa, estic efectuant una anàlisi de les activitats on-line, és a dir, dels jocs les quals els infants poden jugar. Principalment em van demanar una anàlisi de les aplicaciones que es farien, tant orals com dels textos, per poder valorar si les explicacions i les indicacions prèvies a la realització del joc són adequades als nens i nenes de cicle mitjà, així com el vocabulari emprat o les animacions de correcció que es van succeint mentre jugues al joc.

Ara que he començat l'anàlisi veig que el que em demanden és molt difícil. Primer perquè, malgrat conegui els nens i nenes de cicle mitjà i tingui experiència com a docent en aquestes edats, mai saps com funcionarà un joc o activitat a l'aula i, de vegades, activitats que et penses que són molt clares i adequades, poden suposar una dificultat pels alumnes. Per això penso que, a banda de l'anàlisi que estic fent, hagués estat bé poder comptar amb l'opinió dels docents i formados varia que ja han dut a terme l'activitat amb els seus alumnes. També hagués estat interessant fer una observació d'alguna sessió en què s'emprés el joc amb alumnes.

De moment, però, estic sola davant l'anàlisi dels jocs. Encara no he començat a fer l'enquesta telefònica als formadors viaris ja que no m'han proporcionat el seu telèfon. Em plantejo, de cara als qüestionaris dels formadors viaris, afegir preguntes respecte els jocs de cicle mitjà per poder fer una anàlisi més real.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada